Sakarya Çıtır Escort Bayan Cansel

27 Şubat 2021 Escort Bayan

0 Comments

Seks ihtiyacı her kadının ve erkeğin mecburi istikameti haline gelmiş bir şey oldu artık bende sakarya escort olduğum günden bu yana hangi elit beyle görüşme yaptıysam hep bana evindeki eşlerinden sevgililerinden şikayetçi oldular. Bir gün yine görüşme evinde telefonlara bakarken biri aradı merhaba falan dedi bende dedim sizinle görüşmek istiyorum bayan yeriniz nerede diye sordu bende tarif ettim geldi eve gelmeden bana bir şey istiyorsanız alayım dışarıdan bende yok istemem dedim ve geldi. İçeriye aldıktan sonra bana ben 2 yıldır seks yapmadım beni doyurursan sana istediğin kadar para veririm dedi bende kendi aklımca bugünü kurtardık dedim sonra adamı alıp odaya götürdüm güzel bir masaj yaptım yaparken de ama aletini ağzıma alıyorum oynuyorum. Sonra ise sevişmeye başladık ben hayatım da böyle bir sevişen birini sakarya escort bayan görmedim adam resmen kadının halinden anlıyor ne istediğini iyi biliyor zaten bana da böyle biri lazımdı onu da buldum. Bir gece boyunca devam ettik dinleniyoruz arkasından devam ediyoruz sonra bana bakarak ben hayatımda senin gibi kadını ilk defa gördüm bundan sonra her zaman geleceğim kadın sensin seni bırakmam hiç bir zaman istediğim adapazarı escort bu benim dedi. Sizlere kendimi tanıtayım unutmadan. Adım Cansel yaşım 26 boyum 167 kilom 68.Hijyene çok dikkat eden birisiyim seksten önce temizlik benim için önemlidir benle görüşmek isteyen beyler temiz olsun yeter.

  

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

  • Sakarya Deli Dolu Escort Simay

    [31 Temmuz 2022] - 0 Toplam Yorum

    Selam azgın erkeklerime ben sizler için en kaliteli gerçek sakarya escort olma taraftarıyım. Uzman bir kadın tarafından dertsiz bir güzel birleşme yaşamak isteyen ve kalıcı dostluklara imza atmaktan çekinmeyen bir erkek arayışındayım. Aynı zamanda tertemiz bir fiziki yapı yanı sıra bakımlı ve tüysüz bir beden isterim. Bana kalan eskilerde yaşadığım sıcak dostluklar olsa da hiç […]